Malam Jumaat | SERBA ALAH SERBA ALAH: Malam Jumaat
Contact Us:

If You Have Any Problem, Wanna Help, Wanna Write Guest Post, Find Any Error Or Want To Give Us Feedback, Just Feel Free To Contact Us. We Will Reply You Soon.

Name: *


Email: *

Message: *


Skillblogger

LiveZilla Live Help

Thursday, October 02, 2014

Malam Jumaat

p/s : Sesiapa yang asyik mengadu tiket penerbangan mahal, saya ada solusinya di sini. Jangan malu, jangan segan. Anda boleh gunakan teknik rahsia yang saya berikan ini seumur hidup anda, untuk kesenangan anda. Langganlah newsletter blog ini dengan memasukkan nama dan e-mel anda di ruangan atas, sebelah kanan. Saya gembira membantu anda.

---------------------

Disebabkan tetap mahu teruskan misi 1 hari 1 post, maka ya lah... saya masih di sini. Malam ni adalah malam Jumaat, dan saya agak sibuk sedikit dengan kursus lanjutan ECDIS minggu ni. Adoi, penatnya. Dan malam ini pun saya akan sibuk juga. Bukan sibuk ehem ehem ya, saya masih tidak beristeri dan tiada peluang untuk beristeri dalam masa terdekat ini. Bukan apa, saya masih sedang berusaha untuk memperbaiki hidup saya dari segi kewangan, fizikal, mental dan spiritual. Anggap sajalah yang saya sedang bersiap sedia untuk menjalani hidup berumah tangga.



Malam Jumaat. Memang orang lain akan kata, malam yang cukup berkat untuk ehem ehem. Angkat tolak masuk picit, cretttt. Dapat anak. Hati pun puas, dapat barakah lagi. Janji jangan lupa baca doa berjimak dan mulakan langkah dengan bismillah dan a'uzubillah. Karang nanti syaitan pun ikut crettt sekali, parah tu.

Tapi tiada siapa tahu yang malam Jumaat adalah malam yang teramat baik untuk menjalani ibadah. Baca Yasin, berwirid, berzikir, perhebatkan solat sunat... dan ada di kalangan kita yang gunakan malam Jumaat sepenuhnya untuk bertafakkur dan bertawajjuh. Kira bertapa cara baik yang menjurus kepada Allah lah tu.

Insya-Allah malam Jumaat adalah malam special untuk kita berada paling dekat dengan Allah. Jadi gunakanlah ia sebaiknya. Bukan kerja nak ehem ehem je. Hari lain pun boleh, tak payah la batak sangat. Isteri campak tepi sudah, Allah lagi penting. Kan?

Lu pikir la sendiri. hehe.


Ikhlas dari,
Muhammad Shafrizal
Facebook account : محمد شفريزل عزمي
Like the Post? Share with your Friends:-

Team SB
Posted By: Shaf Azmi

0 KOMEN:

POST A COMMENT

Contact Us

Name

Email *

Message *

 

POLIS TRAFIK

FACEBOOK PAGE

PARA PENGIKUT

Copyright © . SkillBlogger. All Rights Reserved.
Designed by :-Way2themes