Topik Hari Ini 18SX Sikit | SERBA ALAH SERBA ALAH: Topik Hari Ini 18SX Sikit
Contact Us:

If You Have Any Problem, Wanna Help, Wanna Write Guest Post, Find Any Error Or Want To Give Us Feedback, Just Feel Free To Contact Us. We Will Reply You Soon.

Name: *


Email: *

Message: *


Skillblogger

LiveZilla Live Help

Monday, October 06, 2014

Topik Hari Ini 18SX Sikit



Kita asyik terdengar keluhan si suami dalam berusaha untuk memenuhi kehendak isteri. Tak kurang, banyak juga fail kes penceraian akibat si suami tidak dapat memenuhi kehendak dan keperluan isteri. Dan yang paling membimbangkan, kadar kenaikan masalah moral (penzinaan) di kalangan isteri yang mengikut jantan jongos lain akibat suami mereka terlampau lemah untuk memenuhi kehendak mereka. Tak kurang juga, ramai wanita yang mahukan senjata lelaki yang besar, keras dan panjang seperti kuda dan akhirnya tertipu dengan jantan Afrika yang rakus menipu wang ringgit mereka.

Sedih, kan? Kasihan wanita Asia. Muka dah comel, badan dah seksi, barang dah mantap. Tapi lelaki Asia pula secara puratanya lembik, pendek dan kecil. Lelaki Korea, Jepun dan China lah yang paling kasihan. Purata panjang kemaluan mereka sekadar 4 inci je. Masuk sikit dah geli, crettt awal. Ish ish ish.

Saya ada terjumpa rakan saya. Dia ni kaki urut batin. Lelaki lah orangnya. Selain mengurut, dia juga antara pakar mengubat orang yang terkena sihir dan macam-macam lagi. Tapi dia jenis orang suka merendah diri. Katanya, Allah saja yang maha mengubati, dia hanya mampu berusaha.

Katanya, lelaki kalau tiada apa-apa sakit dan terkena sihir, sebenarnya kurang daya pengawalan minda dan nafsu dalam melayani isteri di atas katil. Atau dalam bahasa lain, terlalu seronok dan asyik sehingga mengaku kalah awal. Baru tiga empat kali sorong papan tarik papan, dah cretttt. Jadi, kawalan minda tu wajib ada untuk menjamin kepuasan isteri.

Di situlah gunanya amalan zikir setiap hari. Ia nya adalah untuk melatih minda kita supaya dapat dikawal. Tidak terlampau seronok, tidak pula terlampau lemah tak terdaya. Sederhana saja. Barulah kita boleh mengawal masa.

Katanya juga, lelaki sangat pentingkan diri sendiri. Semuanya mahu berjalan dengan pantas tanpa mengambil kira kehendak isteri. Habis crettt, tidur. Sepertinya sudah tiada elemen 'mutual satisfaction' dan 'win-win situation' di situ. Tak baik layan isteri seperti itu. Isteri sepatutnya dilayan dengan sangat lembut dan diambil kira kehendak mereka juga. Janganlah terlampau pentingkan diri sendiri dan terus terkam mereka. Cubalah berjalan dengan kadar 'slow and steady', dari satu titik ke satu titik yang lain. Belajarlah bagaimana untuk menawan hati dan badan isteri anda secara total selangkah demi selangkah, insya-Allah malam-malam anda akan bahagia dan anda berdua tidak akan kecewa. Jangan sampai isteri anda pula yang nazak anda kerjakan sudahlah. Karang nanti ada complain pulak yang bini anda mahu satu round, tapi anda tibai tiga round. Adoi....


------------------------

p/s : Okay, para lelaki sekalian. Ada masalah crettt awal? Nak tahan lama? 2 jam pun boleh. Klik di SINI.

p/ss : Nak pergi honeymoon di Paris, Seoul, London? Tapi tiket mahal pula? Saya ada cara untuk dapatkan tiket penerbangan yang murah. Pakailah MAS, AirAsia, CathayAir, GarudaAir, Qatar Airways, Etihad dan sebagainya, tapi saya jamin anda akan dapat tiket murah pergi - balik. Nak tau? Klik di SINI.

-----------------------
Like the Post? Share with your Friends:-

Team SB
Posted By: Shaf Azmi

0 KOMEN:

POST A COMMENT

Contact Us

Name

Email *

Message *

 

POLIS TRAFIK

FACEBOOK PAGE

PARA PENGIKUT

Copyright © . SkillBlogger. All Rights Reserved.
Designed by :-Way2themes