Nak Rasa Melancong Seluruh Dunia? | SERBA ALAH SERBA ALAH: Nak Rasa Melancong Seluruh Dunia?
Contact Us:

If You Have Any Problem, Wanna Help, Wanna Write Guest Post, Find Any Error Or Want To Give Us Feedback, Just Feel Free To Contact Us. We Will Reply You Soon.

Name: *


Email: *

Message: *


Skillblogger

LiveZilla Live Help

Monday, September 22, 2014

Nak Rasa Melancong Seluruh Dunia?

Assalamu'alaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca.

Thorrbannggg!~ (Bahasa Melayu : Terbang, English : Flying)

Malam ni memang malam yang agak gila bagi saya. Bertepatan juga dengan niat dan impian saya untuk melancong di seluruh dunia, saya ada benda baru untuk dikongsikan dengan anda semua.

Jadi, izinkan saya bertanya :

Adakah anda suka melancong? 

Kalau ya, negara manakah yang menjadi impian anda? 

Apa kekangan yang menyebabkan anda tidak boleh tunaikan impian anda? 

Adakah ianya disebabkan tiket pesawat yang MAHAL

Kalau ya, anda berminat tak kalau saya kongsikan cara-cara dan tips rahsia yang membolehkan anda membeli tiket pesawat (sama ada AirAsia ataupun MAS) dalam harga yang MURAH

Kalau jawapan anda untuk soalan saya terakhir adalah "saya berminat!", Alhamdulillah. Teruskan membaca post ini.




Seperti yang kita semua sedia maklum, kebanyakan dari kita mengalami masalah berikut apabila sampai waktu nak beli tiket flight terendah. Saya sangat faham keadaan ini kerana saya juga wajib menaiki pesawat apabila diberi arahan untuk 'sign on' (menaiki) kapal di negeri dan negara yang lain. Menaiki pesawat adalah sesuatu yang lumrah bagi saya.

Dari apa yang saya nampak, masalah kita adalah :

- Kena tempah sekurang-kurangnya 3-6 bulan, dan adakalanya sampai setahun nak dapat tiket flight murah.

- Tak tahu tarikh dan waktu harga flight tersebut murah.

- Anda kenal hanya 2-3 syarikat penerbangan sahaja. Kalau antara 2-3 penerbangan tersebut semua harga mahal. Anda akan terus 'give up'.

- Tak tahu nak ke destinasi mana.

- Waktu promosi mereka lakukan, kita tidak cukup peruntukan untuk beli tiket flight. Bila masanya peruntukan ada, harga flight pula sudah naik mahal.

Sekarang kekusutan tersebut dapat diselesaikan. Rupanya ada teknik ‘SPY’ untuk mendapatkan harga flight murah ni. Anda tidak perlu susah payah untuk membelek seluruh ruang alam maya lagi untuk nak cari harga flight murah. Sudah tentu anda akan bertanya, betulkah ini? Tipu ke ni? Saya sudah 'test drive' rahsia ini. Dan Alhamdulillah, saya berani jamin ianya sangat menguntungkan anda.


Kuala Lumpur, Malaysia - Istanbul, Turki (Pergi Balik). 

Kuala Lumpur - Johor Bahru (Pergi Balik)

Frankfurt, Jerman - Kuala Lumpur, Malaysia (Pergi Balik)

Kuala Lumpur, Malaysia - Jakarta, Indonesia (Pergi Balik)

Kuala Lumpur, Malaysia - Perth, Australia (Pergi Balik)

Ha... kerja gila, kan? Kalau anda mahu pasang impian untuk ke luar negara, inilah masanya. Simpan duit dari sekarang dan dapatkan tiket murah dengan rahsia-rahsia yang rakan saya, Faizul Hafiz berikan ini. Jangan berlengah lagi! Kalau anda betul-betul berminat untuk melancong tanpa ada sekatan tiket mahal, lebih baik anda klik gambar di bawah sekarang. Tawaran terhad dan akan ditutup sedikit masa lagi. 


Dapatkan E-Book Tiket Spy anda di sini!



p/s : Saya ada seorang skandal... err, kawan perempuan di Amerika Syarikat. Dia tinggal di bandar Michigan. Alexis namanya. Kalau di Baltimore, Anzy namanya. Orangnya cantik, putih melepak. Jika diizinkan, tahun depan saya mahu ke AS untuk bercuti dengan mereka. Nak tengok gambarnya? Esok saya postkan gambarnya.




Ikhlas dari,
Muhammad Shafrizal
Facebook account : محمد شفريزل عزمي
Like the Post? Share with your Friends:-

Team SB
Posted By: Shaf Azmi
Comment Using

Comment Policy : We’re enthusiastic to see your comment. However, Please Keep in mind that all comments are moderated manually by our human reviewers according to our comment policy, and all the links are nofollow. Using Keywords in the name field area is forbidden. Let’s enjoy a personal and evocative conversation.

4 comments:

  1. Hmm.... saya tak faham. Ada ke? Setahu saya klo nak dapat tiket murah kawen je dgn mrk yg bekerja pilot hehe. Anyway mmg tak fhm maksud tu. Adakah kena beli masa promosi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya banyak tips yg boleh kita pakai... dan kawen dengan pilot tu dah irrelevant nowadays, hehehe. Salah satunya adalah :

      1 - Join customer club airlines tu. Jadi ada apa-apa promosi, diorg akan notify kita dulu.
      2 - Kena pandai main predict masa. Style ni agak susah jugak lah, kena banyak perhatikan pola naik turun harga tiket. Dah serupa main emas jadinya.

      Delete
  2. Wah tips yang bagus....plan nak booking sendiri tiket. Sebelum ni g agen sebab takut nak keluar sendiri. Tq sharing...=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup, sama-sama. Elok kita sendiri booking je, senang nak susun bajet. Kalau agen yg buat, diorg dapat harga tiket murah tapi tab harga mahal untuk diorg dpt untung. Asalnya taktik diorg buat sama saja dgn yg dlm e-book yg saya baca tu.

      Delete

Contact Us

Name

Email *

Message *

 

POLIS TRAFIK

FACEBOOK PAGE

PARA PENGIKUT

Copyright © . SkillBlogger. All Rights Reserved.
Designed by :-Way2themes