Coretan selepas Jumaat | SERBA ALAH SERBA ALAH: Coretan selepas Jumaat
Contact Us:

If You Have Any Problem, Wanna Help, Wanna Write Guest Post, Find Any Error Or Want To Give Us Feedback, Just Feel Free To Contact Us. We Will Reply You Soon.

Name: *


Email: *

Message: *


Skillblogger

LiveZilla Live Help

Friday, September 26, 2014

Coretan selepas Jumaat

Saya dah lama belajar cara melukis animasi Jepun, dari 3 tahun lepas lagi. Saya bermula dari seorang 'mangkuk' yang hanya pandai melukis orang lidi saja. Tetapi berkat ajaran sifu-sifu di forum Pergh.com dan juga usaha sambil mempelajari teknik melukis berpandukan komik manga Jepun, saya beralih pula kepada teknik digital. Ya, iaitu dengan menggunakan Wacom Bamboo tablet. Dari situ pula, saya belajar teknik mewarna lukisan saya yang serba tak cantik tu.

Hasilnya di sini.







Semuanya bermula dengan? Doa dan usaha. Apa-apa saja boleh dijadikan ibadah sekiranyan ianya menjurus ke arah kebaikan dan disertai dengan niat kerana Allah. Cubalah niatkan sesuatu kerana Allah dan berusaha untuk dapatkan sesuatu dengan cara yang baik dan gunakan ia ke arah kebaikan. Insya-Allah akan berjaya dengan izin Allah.


p/s : Siapa kaki melancong di sini? Siapa antara anda yang kerap gunakan penerbangan komersial? Susah nak cari tiket murah? E-book ini sangat berguna untuk anda yang suka melancong. Untuk makluman lanjut, langganlah newsletter saya (di penjuru kanan, atas).


Ikhlas dari,
Muhammad Shafrizal
Facebook account : محمد شفريزل عزمي
Dapatkan panduan kencang E-Book di sini : Rahsia Penulis E-Book
Dapatkan TiketSpy E-Book di sini : Tiket Spy (Rahsia Gila Dapat Tiket Flight Murah)
Like the Post? Share with your Friends:-

Team SB
Posted By: Shaf Azmi

0 KOMEN:

POST A COMMENT

Contact Us

Name

Email *

Message *

 

POLIS TRAFIK

FACEBOOK PAGE

PARA PENGIKUT

Copyright © . SkillBlogger. All Rights Reserved.
Designed by :-Way2themes